study ke?


hye bloggie.. :)

haih, sekarang ni memang aku tengah mengeluh giler..rasa berat jek keluhan tu..mane taknye, isnin & selasa ni final exam paper torts 2 ngan criminal 2 tp ape yang aku buat spnjg cuti ni? aku xbelajar pun! rasa malas tu, ya Rabbi..amat yang malas! ada jugak aku belek2 buku & notes malam2 before tido ngan lepas sahur, tp cam xmemadai..raya ni lagi la, buku cam perkara paling nk dijauhkan haih! kenapa? sebab jumpe katil, tilam, bantal & blanket kesayangan yang sepertinya xnk bagi aku bangkit dari tdo haha! xde la, tu cerita laen..

aku duduk di rumah seperti melepaskan tekanan yang terperap..kenapa? sebab di rumah ni aku bebas bergerak..nak bgolek bguling2 ke, nk dok melepak dpn tv ke, kat tmn ke, kebun ke suke suki aku..tp if blk mmu? dok ep tu rasa cam, ya Rabbi........rasa terkongkong giler! pergerakan terbatas, nak study pun xlapang..tp kn study gak kan? terpaksa study dlm keadaan camtu..

bukannye xleh study kat umah, boleh jek sbnrnye..tp maybe cuti raya ni lagi membantutkan mood study..mane xnye, pegi beraya, orang non-stop dtg beraya, makan itu ini haih..pastu mate pun asyik kuyu jek..time bulan pose tu, cun jek bley tahan..aku terpikir jgk, maybe disebabkan pola pemakanan aku la yang menyebabkan aku bley tahan ngantuk or mata kuyu..if berlebih2an, ha siap la..di alam mimpi la jawabnye..tu yang size makin menjadi2 tu hehe.. :p in conlclusion, kena la jaga pemakanan yang betul untuk kesihatan :)

dlu if study kat umah, after maghrib jek slmt dah aku bukak buku til late midnight..ni time dh besar ni la..tp since raya ni, cam xde can nk bukak buku..ada jek kije haih..so skang ni mmg la tengah ngadap text book torts, tp cam xall out..risau tu risau, tp kalau xall out camane? xke hampeh tu?

saje jek ni nk melalut2..td ibunda baca blog daku & fateen..bguling2 dia gelakkan aku bile bace blog fateen tu haih..sabo ajo la den dgn ayat2 blog gadis sengal si fateen tu hahahaha :p jadi skang ni yang penting is.. BELAJAR LA JUZALIANA OYTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!


kunun2 tengah belajar dgn tekun la ni hihi :p



p/s doakan untuk final examku ye..maseh :)

28th Law of Torts II 9.00am
29th Criminal Law II 9.00am
2nd Islamic Law II 3.00pm
6th Computer Law II 9.ooam

0 reviews: