:: aku sayang opera hehehe... ::

Bismillahirrahmanirrahim...

Haih...lame aku xmemblog kan diri aku kekeke...bz gler! tp sbnrnye aku ada jek ms tp sume tu utk rehat ehehehe...sbnrnye kalu nk ikutkan tlalu byk cte nk di ceriterakan tpkan...xmenyempat, ha tu la mslhnye haih...br2 ni br blk dr 1prog, bsmgt gler la plak nk reactive blogging skali tenet sengal lg haduih!! dh 1week sengal! explorer xleh, firefox xleh..ym kjp ok kjp tah pape..tu yg heran bin ajaib tu..ble pggl microscan dia check kt windows aku prob n soh reformat..aku cam was2 la kan, tmbhan plak aku br jek format laptop nih dgn bjayanye n dgn lawanyer ehehee...skali dia soh wat camtu cam hangin la kan? aku gn 3; explorer, firefox ngan opera..ttba plak trase nk gn opera yg dh lm aku xgn..skali BLEH PLAK!!! YEAY!! tp mengong la kan? yg len bleh opera xleh, tm yg len xleh opera la penyelamat asgmnt aku isk2...dh la asgmnt menimbun nk kn wat neyh weh!!! uhuhuhuhu...naseb le aku ada opera, sayang opera!! hik hik hik! :p 

0 reviews: